Wickie de viking

In 1963 verscheen er in Zweden en Duitsland een kinderboek met als hoofdpersonage Wickie de Viking. Er werden in totaal zo’n 7 boeken uitgegeven en in verschillende talen op de markt gebracht. Onder andere in Duitsland bleek dit een megasucces te zijn.

Wickie de Viking is een slim jongetje wat veel avonturen beleeft. In 1974 kwam de eerste animatiefilm. Wickie is een groot succes in Europa en gaf veel inspiratie om tekenfilms, animatieserie’s en musicals over te maken. Het speelgoed van Wickie is dan ook een graag gezien cadeau voor kinderen. Zij beleven Wickies avonturen door bijvoorbeeld De Wickie Viking helm op te zetten. De speeltent is voor de Wickie liefhebbers een groot succes.

Wickie de Viking tafeltent

Deze speeltent is helemaal het einde voor kinderen vanaf 4 jaar. Uren kunnen zij doorbrengen in deze tent. Samen met je vriendjes waan je je in een echt Vikinghuis. Supermakkelijk om op te zetten. Je hangt de tent gewoon over de eettafel. Deze tafeltent is aan beide zijden 140 x 70 cm. Verstelbare banden zodat het altijd past. Is het buiten slecht weer? Deze tafeltent geeft uren speelplezier in de woonkamer!

De mooiste producten

Wickie de Viking Tafeltent - Speeltent

Bekijk de prijs nu bij bol.com!
Klantbeoordeling: 4.0 van de 5 sterren uit 5 reviews

Rox - Doeboek

Bekijk de prijs nu bij bol.com!
Er zijn nog geen beoordelingen voor dit product.

Halvar is de vader van Wickie en leider van het Vikingdorpje Flake. Wickie is soms wat bangig van aard maar helpt altijd zijn vader met een goede oplossing. Wrijft Wickie langs zijn neus, dan heeft hij een oplossing voor een probleem bedacht. De lichte stem van deze kleine Viking doet denken aan een meisje. Wickie is echter een jongen die zijn papa helpt met allerlei problemen. De tekenfilm zit vol met spannende momenten.

Wickie Doe boek

Is je kind een liefhebber van spelletjes enz. dan is het Doe boek een goede keus om cadeau te doen. Een stoer kleurboek waar je behalve in kunt kleuren, ook telspelletjes mee kunt doen en kunt spelen met stickers. Een geweldig boek om mee te nemen op reis. Je hebt geen kind meer aan ze!