Lego City Politie

Lego maakt creatief

Door met Lego te spelen ontwikkel je op een gezonde manier creativiteit en geeft het je fantasie een flinke boost. Kinderen vinden het over het algemeen heerlijk om met de legoblokjes van alles te bouwen. Er is speciale lego voor meisjes en voor jongens. Bekijk voor de boys maar eens de  LEGO Politie Mobiele Commandocentrale GO City. Voor kinderen van 6 tot 12 jaar is dit het ultieme speelgoed om zich uren mee te vermaken. Vriendelijk geprijsd en voorzien van een superleuke lego truck. De gevangenis, de kleppen die open en dicht kunnen en de extra motor, wordt met wat fantasie het onmogelijke mogelijk gemaakt. Spelenderwijs leren de kids creatief te spelen en te denken. Voor de ontwikkeling is dit bijzonder goed speelgoed.

Spelen met lego

Kinderen leren al vanaf het moment dat ze baby zijn van volwassenen door naar hen te kijken. Ze doen jou geluiden na en leren door te spelen zich te ontwikkelen. Heerlijk om op een druilerige middag binnen in je warme huis te bouwen met lego. Lego City politie is geweldig om samen met je vader of moeder mee te spelen.

De mooiste producten

LEGO City Politiebureau - 60246

Bekijk de prijs nu bij bol.com!
Klantbeoordeling: 4.9 van de 5 sterren uit 7 reviews

LEGO City Politiepatrouille Auto - 60239

Bekijk de prijs nu bij bol.com!
Klantbeoordeling: 4.9 van de 5 sterren uit 49 reviews

LEGO City Politiemonstertruck Overval

Gebruik de magnetische monstertruck voor een echte overvalactie! De Politiemonstertruck is een spannend onderdeel van lego. Geschikte lego voor kinderen vanaf 5 jaar.

Wanneer je Lego City Politiebouwset actie in huis haalt heb je de keus over meerdere modellen. De boevenmonstertruck met de magnetische hef-arm is, vooral op de kleine jongentjes, een waanzinnige aantrekkingskracht. Naast de monstertruck is er een speelgoedbankgebouw met magnetische kluis, een surveillancebusje, politiemotor en politieheld Tom Bennet en boef Big Betty. Ideaal voor kinderen vanaf 5 jaar. De basisbouwvaardigheden hebben de kids al meestal onder de knie. Dit onderdeel van Lego City is speciaal bedoeld voor deze kinderen. Gemakkelijk in elkaar te zetten! De politiemonstertruck past heel goed bij de politiegarage.

Op zoek naar fantasy Lego? Bekijk dan eens de sets van Lego Lord of the Rings.