galgje met robot

Galgje is een superleuk spel voor jong en oud. Veel mensen, vooral kinderen, kunnen helemaal opgaan in dit spelletje. Galgje is te koop in vele variaties. Een leuk spel om je woordenschat uit te breiden!

Uitleg Galgje

Wanneer je dit spel gaat spelen ben je met twee personen. Je gaat het woord raden wat je tegenspeler heeft opgeschreven. Je kunt dit woord uiteraard niet zien. Het is de bedoeling dat je losse letters gaat raden. Je mag een beperkt aantal fouten maken.

Galgje spelen

Er zijn een aantal Galgjespellen waar je veel plezier mee kunt beleven. Het woordenduel is adembenemend en vooral voor kinderen vanaf een jaar of zes helemaal prima. Spannend en geschikt voor twee spelers. Het woord moet geraden worden in zo min mogelijk beurten en voordat de galg compleet is. Raad je een letter fout dan wordt een klein stukje van de galg omgedraaid.

Petit Collage Magnetisch Spel Hang on Monkey Galgje

Met dit leuke spel beleef je enorm veel plezier door het raden van een woord. Dit spel is eigenlijk hetzelfde als de originele versie, alleen is het in een ander jasje gestopt. Een magnetisch spelbord zorgt voor het niet verloren raken van letters. Met 74 magneetstukken en de metalen doos heb je een duurzaam spel, wat keer op keer weer voor hilarische spelmomenten kan zorgen. Geschikt voor kinderen vanaf een jaar of acht. Maar ook de volwassenen kunnen veel plezier beleven aan dit spel.

Silley Monkey

Dit kaartspel kan worden gebruikt voor op reis. Moet je een eind rijden met een paar kinderen op de achterbank? De kids hoeven zich niet te vervelen. De gekke aap kaart is een belangrijk spelelement. Wanneer je deze kaart op het einde in je handen hebt, dan heb je het spel verloren. Een stevig spel wat tegen een stootje kan. Zit verpakt in een metalen doos en is geweldig om mee te nemen op reis. Geschikt voor 2 tot 4 spelers met handleiding en 43 kaarten.

rs