brandweerman sam speelgoed

Welk jongetje vanaf een jaar of 3 wil nu niet graag brandweerman worden. De brandweer spreekt dan ook enorm tot de verbeelding. Mensen redden en met een brandweerspuit de brand blussen. De open dagen dat brandweeroefeningen worden getoond aan publiek, worden dan ook meestal druk bezocht. Hoe stoer is het om in een echte brandweerauto te zitten, en met luide sirene samen met een brandweerman over het terrein te scheuren. Wanneer kinderen naar zo’n dag geweest zijn willen ze maar één ding. Later brandweerman worden!

Brandweerman Sam

Brandweerman Sam is nog steeds dé televisiehit van dit moment. Deze serie is al vanaf eind jaren ’80 op tv en nog steeds populair bij kinderen. Sam de brandweerman speelt in deze televisieserie. Het verhaal speelt zich af in het dorpje Pontypandy. Onder leiding van commandant Staal komt Sam met collega’s Jenny en Elvis in actie, wanneer iemand in nood is bij een brand. Helikopterpiloot Tom helpt ook vaak mee. Tegenwoordig is de serie nog te zien bij Telekids. In 2020 werd het 12e seizoen uitgezonden.

Speelgoed van brandweerman Sam

Er is een groot assortiment speelgoed van Sam de brandweerman. Is je kind liefhebber van Sam dan mag de Brandweerjeep Venus niet ontbreken bij zijn of haar verzameling speelgoed. Een bluswagen met geluid, geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar. Met deze brandweerauto ben je snel ter plaatse om de brand te blussen. Deze Venus brandweerauto is voorzien van een echte brandweerslang en verkeersborden om de weg af te zetten.

Voor de puzzelaar

Heb je een zoon of dochter die van uitdagingen houd? De 9 in 1 Sam de brandweermanpuzzels is een geweldige opsteker voor een puzzelend kind. 9 Prachtige puzzels in een handzaam koffertje voor kinderen vanaf 3 jaar. Prachtige afbeeldingen van spannende situaties zorgen voor veel puzzelplezier!

Ultimate Brandweerkazerne XXL

De ultimate brandweerkazerne is voor de echte Sam liefhebber. Deze speelset is voorzien van alle nodige attributen om een mooi brandweerspel te spelen. De brandweerkazerne is voorzien van:

• Brandweerman Sam en zijn hond